⟵ Wat we doen

  • Content en design
  • Sociale Media
  • Advies en strategie
  • Workshops en trainingen
  • Verslag in 1 dag


  • Training social media content

    Met sociale media is communicatie democratisch geworden. De tijd van zenden is voorbij. Je zult online in gesprek moeten gaan. Het gesprek aangaan met je klanten en goed reageren op klachten. Bij TWonline helpen we met de vraag: waar moet ik het over hebben?

    Sociale Media gaan verder dan Twitteren of het openen van een Facebook-pagina. Het gaat om het besef dat je als organisatie ook verantwoordelijk bent voor het maken van aansprekende content. In deze training gaan we in op alle mogelijkheden.

    Verhaal vertellen

    Is jouw organisatie interessant genoeg om constant content te maken? Durf je medewerkers de ruimte te geven om een blik achter de schermen te geven? Durf je het verhaal van je organisatie open en eerlijk te vertellen. Sociale Media helpt hierbij zeker.

    Ga in gesprek

    Op basis van goede voorbeelden uit de praktijk leer je in deze training hoe je sociale media inzet om het verhaal van je organisatie en je cultuur neer te zetten op een manier die het gesprek uitnodigt.

    Zichtbaar zijn en blijven

    Aandachtig online zijn is een van de vereisten van social media. Anders heb je een grote kans de betrokkenheid kwijt te raken. Omdat er ook nog andere dingen moeten gebeuren kunnen wij je de juiste contentstrategie [link] adviseren.



    Nieuwsgierig? Meer weten? Neem contact op