⟵ Wat we doen

  • Content en design
  • Sociale Media
  • Advies en strategie
  • Workshops en trainingen


  • Bereik je lezer persoonlijk met een e-mailnieuwsbrief

    Van alle online middelen is de e-mailnieuwsbrief nog steeds een van de meest succesvolle manieren om persoonlijk contact te maken met je lezers. Informeer ze over actuele ontwikkelingen binnen je branche, deel interessante berichten, nodig ze uit voor een event of breng ze op de hoogte van acties en aanbiedingen.

    In dit persoonlijke moment met je lezer moet alles kloppen. Van de woorden in je bericht tot de beelden die je gebruikt, tot de uitstraling van je e-mailnieuwsbrief.

    Vorm én inhoud

    TWonline is van de inhoud, maar ook van de vormgeving. Wil je een in (huis)stijl vormgegeven e-mailnieuwsbrief die de taal van jouw organisatie en doelgroep spreekt? Wij verzorgen zowel content, techniek, design als verspreiding.

    Nieuws en weetjes

    De basis van een e-mailnieuwsbrief is natuurlijk interessant nieuws en weetjes. Denk daarbij aan de introductie van een nieuw product, een uitnodiging, trends en ontwikkelingen in jouw branche of binnen de organisatie.

    Vorm

    Inhoud en beeld moeten elkaar aanvullen en versterken. En aansluiten bij de tone-of-voice, uitstraling en huisstijl van je organisatie. Denk niet alleen in tekst, maar ook in beeld. Zet waar mogelijk geluid, filmpjes en infographics in. Spreek je lezers aan en neem ze mee in je verhaal. TWonline staat je bij.



    Nieuwsgierig? Meer weten? Neem contact op