⟵ Wat we doen

  • Content en design
  • Sociale Media
  • Advies en strategie
  • Workshops en trainingen


  • Contentstrategie voor blogs

    Een blog is een perfecte manier om de wereld kennis te laten maken met de experts binnen je organisatie. Het geeft je bezoekers een menselijke blik achter de schermen. Maar hoe hou je de aandacht vast na het eerste enthousiasme. Hoe zorg je dat medewerkers blijven bloggen?

    Bij TWonline hebben we een brede ervaring binnen het bloggen. We weten hoe je interessante blogs schrijft en vooral blijft schrijven. Van het opzetten van een blog, het kiezen van een duidelijk onderwerp en het ontwikkelen van een contentkalender ondersteunen we je.

    Leg een lijn vast

    Een goede strategie helpt je een lijn vast te leggen binnen je blogs. Zodat je lezers weten waarvoor ze bij je terug moeten komen. Om leiderschap binnen je niche te claimen zul je op reguliere basis met frisse content moeten komen. Die lijn vasthouden is voor veel organisaties moeilijk. Alle blogs moeten uiteindelijk bijdragen aan de doelen van je organisatie.

    Formuleren van doelen

    TWonline helpt je met het formuleren van je doelen. Samen kijken we hoe blogposts hier aan bijdragen. We helpen je met het vinden van de juiste stem voor je content en helpen je op weg.

    Op reguliere basis bloggen

    Zelf geen tijd om te bloggen? Ook daarbij ondersteunen we je graag. Na een duidelijke intake ontwikkelen we samen de eerste blogposts. Waarna onze experts op reguliere basis met de experts van je organisatie overleggen om te zorgen voor blogposts die binnen jouw wereld aansprekend zijn.



    Nieuwsgierig? Meer weten? Neem contact op